Magyarítások elite minőségben!

Futó projektek

Hard to be a God - 65%

Rise of Venice - Gold Edition - 91%

Sins of a Solar Empire Rebellion - 90%

PayPal

Támogass minket, hogy még több játék magyarítását hozhassuk el hozzád!
 

GG Támogatás

A GamersGate oldalán számos játékot vehetsz meg kedvezményes áron Steamre vagy akár DRM mentesen is.

Regisztrálj a GamersGatere a fenti képre kattintva és minden vásárlásod 3%-ával támogatsz minket.

Adsense

Oldal Statisztika

The First Templar

1TheFirstTemplar-Cover.jpg
Az első templomos címmel megáldott játék a templomos lovagoknak állít emléket. Felfogható a Knights of the Temple harmadik epizódjának is, ám ez csak illuzió. A templomos lovagrend a keresztény egyház harcosaiból állt, mely a Szentföldön alakult. Az Assassins Creed-ben az ellenséget alkották, itt viszont hős daliaként szerepelnek. A gammát úgy képzeltük el, mint egy Assassins Creed klónt, ám ez korántsem lett így. Való igaz, hogy vannak párhuzamos vonásai, amivel ezt a látszatot keltik, de a végeredmény mást mutat. A Kalypso Studios-nak eddig olyan produktumokat köszönhettünk többek között, mint a Tropico, Theatre of war, Patrician, vagy a Grand Ages Rome. Főként stratégiai anyagok kerültek ki a kezeik közül. A The First Templar merőben más megközelítés, akció-szerepjáték vonal, amiben nem könnyű újat mutatni. Ráadásul nem kevés erős vonásokkal rendelkező ellenfelek is nehezbítik a sorsát. A game tavaszi megjelénését elhalasztották az AC: Brotherhood miatt, utólag belátva, nem véletlenül. Bár eme hónapban is akad egy méltó játék ellene, ez pedig a Witcher 2 lesz. Talán mondanom sem kell, hogy porig fogja alázni a témában. A sztori nem érdemel túl sok szót. Hűen szolgáljuk hitünket, jómagunk Celian és társunk Robert. A játék során megtapasztaljuk, hogy nem mind arany, ami fénylik. Utunk során találkozunk egy eretnekséggel megvádolt nővel, akit Marie-nek hívnak. IV. Fülöp őselleségünkké válik, a lovagrend szétbontakozik, mindeközben a Szent Grált is meg akarjuk majd találni. Csupa megszokott klisé, kiszámítható "fordulatok" várnak majd ránk. Ez az érdektelen párbeszédekről is elmondható, az ember akarva-akaratlan is késztetést érez arra, hogy egy Esc gomb nyomásával túl legyen rajta. A kampányt végigvihetjük egyedül (a számítógéppel vállvetve), vagy egy barátunkkal is coop módban. A számítógép teszi a dolgát, segítve ezzel is ádáz harcunkat az ellenséggel szemben. Egy élő személy hozzájárulásával pedig versenyezhetünk, hogy ki un rá hamarabb a megpróbáltatásokra. Sajnos a produkció monoton, sokat megyünk és gyilkolászunk. Ez a két momentum váltakozik leginkább. Erre pedig a társas harc sem ad megnyugvást. Nem beszélve a mesterséges intelligenciáról, mely hagy némi kivánnivalót maga után. Az ellen, sőt az npc-k is hajlamosak elakadni a tereptárgyakba, egyhelyben futni stb. A helyszínek számosságára nem lehet panasz, egész pontosan húsz szekció áll a rendelkezésünkre. A különbség köztük nem túl nagy, maximum a napszakok váltakoznak. Főként sivatagi városok, helyszínek és földalatti katakombák lesznek a középpontban. A grafika jó szívvel is csak középkategóriásnak mondható. Némely dolog rendesen ki van vitelezve, mégis maga után vonzza a sakktábla effektust. Ez úgy értendő, ha feloszthatnánk a monitort apró kockákra, akkor minden kocka eltérő perspektívát mutatna. Néhány környezeti elem jól néz ki, például a fából készült hídak, vagy néhol a talaj is egész pofás. Viszont a "cső fps" fogalmát itt átveszi a "cső kaland/szerepjáték". Alig akad számunkra két útvonal. Ha olyan helyzetbe kerülünk, hogy megcsodálhatnánk a táj szépségeit, elhomályosodik minden és recéssé válik. Kétség kivül a legkidolgozottabb részt a belső területek jelentik (templomok, katakombák). Látszik, hogy nem fordítottak kellő figyelmet a kidolgozásokra (nem is lenne baj, ha legalább a többivel körültekintőbben bántak volna). Ez érthető a karakterekre is. A mozgás darabos, ez az átvezető videóknál is látszik. Ráadásul itt még szembetűnőbbek a grafikai anomáliák. Mindenkinek az a mániája, hogy a tenyerét boxolgassa. Főhősünk pedig állandóan a kesztyűjét igazgatja és meredten néz. A játékban és az introknál kontakt hibák vannak, a karakterek egymásba olvadnak. A játékmenetet próbálták színessé tenni. Az ellenekből nincs sok fajta (ezek is lassan bontakoznak ki, pár katona, kutyák, és egy-két bossfight). A medvecsapda jó ötlet volt, ha már belemerültünk az unalomba, legalább odafigyelünk egy kicsit. Kutyatámadásoknak is ki vagyunk téve, ha ránk ugranak, ritmikus gombnyomkodással kiszabadulhatunk. Ugyanezen módszer fennáll a medvecsapdáknál, vagy ha leterít minket az ellenség. Olykor lopakodással kell hátba támadni mindenkit és egyenként leszedni (á lá Splinter Cell). Jó hír, ha egyedül vágunk neki a megmérettetéseknek, akkor váltogathatunk a két karakter között a Tab lenyomásával. A katakombákban némi észmunka vár reánk, persze nem kell itt Tomb raider-i magasságokban gondolkodnunk. Többnyire kapcsolók müködtetése, fáklya meggyújtása lesz a feladatunk. A külső helyszinek is részesültek ebből. Egy-két alkalommal pedig használhatjuk az akkori idők legrobosztusabb fegyverét, a hajítógépet. A cél érdekében, nemcsak használni kell, hanem fel is lehet gyújtani. A tűz animációja elég kezdetleges, bár az árnyékokkal való játék reálisra sikeredett. Hatalmas mínusz, hogy önkéntelenül nem ugrálhatunk fel semmire, csak az erre kihegyezett scripteknél. Csak a kijelölt útvonalon érdemes haladni, mert akár egy darab kő is megakadályozhatja gyermeki lépteink sikerességét. Mint egy jó szerepjátékhoz méltóan, a legyűrt ellenfelekből (vagy a megtalált ládák felnyításából) xp pontokat nyerhetünk. Ezeket a karakter menüben elkölthetjük embereink fejlesztésére. Újdonság nincs ezzel kapcsolatban, több életerő, gyors regenerálódás, új mozdulat...A mozdulatok száma is kevés, pár csapást vihetünk véghez, megragadhatjuk az ellenfelet, a letaglozó mozzanatok (á lá Assassins Creed) bugyután néznek ki. Látszik, hogy a harcrendszert az AC-ről akarták másolni, de ezt abszolút nem sikerült átemelni a franciáktól. Bár vannak mellékküldetések is, nem feltétlen kell eleget tennünk ezeknek. Végeredményben egy meglehetősen középszerű játékot kaptunk a The First Templar személyében. A grafika és a játékmenet is ezt tükrözi. Az animáció, a mesterséges intelligencia, az egész felépítése szó szerint siralmas. Sajnos közel sem került korunk hasonló beállítottságú gammáihoz. A feltett kérdés megválaszolása, egyértelműen-Nem! Lehet,hogy jobb lett volna, ha a bolgár fiúk maradnak annál a témánál, amihez értenek. Ez a game tényleg csak uborkaszezonban nyújthat némi vigaszt, csakis minimális pénzmag ellenében. 10 évvel ezelőtt még ütött volna, de ma már, ami a stílust naggyá teszi, azt a First Templar egy tolvonással lehúzza.
 
Rendszerkövetelmények:
Operációs Rendszer: Windows XP/Vista/ 7
Processzor: Intel Pentium D 3.0GHz vagy AMD Athlon 64 X2 Dual Core TK-53
Memória: 2 GB RAM
Hely: 5 GB
Videókártya: NVIDIA GeForce GT 120 vagy ATI Radeon HD 3670
 
Hivatalos weboldal: www.thefirsttemplar-game.com
 
Galéria: Hamarosan!
 
Magyarítás: Kattints ide!